Pretraži senzacionalnu web trgovinu
Na svakom koraku svog putovanja potrebna im je podrška. Dopustite nam da budemo najbolji prijatelj vašem djetetu.
Postojimo kako bi se roditelji osjećali spremniji za izazove koji su pred njima.
Spremni smo vjerovati da kad daju sve od sebe to nije samo dovoljno dobro, već odlično.
Spremni smo vidjeti njihovu sreću između ludosti i borbe.
Da znaju da nisu sami i da postoji netko tko im može pomoći kad im treba pomoć.
Pomažemo roditeljima da se osjećaju samopouzdanije odgajajući male ljude.
I pomažemo im da shvate da su mnogo spremniji nego što misle.
Primajte besplatno na email
Senzacionalno.hr je dio Orbico grupe, najvećeg europskog distributera robe široke potrošnje. Prisutni smo u 20 zemalja, a poznati smo po distribuciji robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.
Provjerite iznimne ponude dostupne samo na Senzacionalno.hr. Upoznajte cijeli asortiman proizvoda po povoljnim cijenama.
Senzacionalno.hr lansiran je 2019.g., a od tada pa do danas osvojili smo tri nagrade na Web Retailer Awards za Adriatic regiju.
Povjerenje naših kupaca nam je izuzetno važno i tome pridajemo najviše pažnje. Bitno nam je vaše mišljenje. Uvijek smo tu za vas, te brinemo da vam sve obavijesti dođu na vrijeme
Svaki radni dan možete nas kontaktirati u vremenu od 8.00 – 16.00 h na broj telefona 095/3445 736 ili putem e-maila [email protected]
U našem asortimanu nalaze se svjetski poznati brandovi kao što su Ariel, Lenor, Dash, Braun, Oral-B, Barbie, Disney, Fisher-Price, Dr. Oetker, Gillette, Jar, Kellogg's, Old Spice, Pringles, Lavazza, Jacobs, Shell, Autan, Raid, Glade, Duck, te još mnogi drugi.
Orbico njeguje dugoročne poslovne odnose s mnogim multinacionalnim kompanijama kao što su P&G, Philip Morris, Mattel, Shell, Toshiba, Twistshake, te mnogim drugim. Na taj način osiguravamo dostupnost robnih marki iz njihovog asortimana što većem broju kupaca, što predstavlja značajnu vrijednost na tržištu.