Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Da li se moram registrirati kako bi kupovao?

Za kupnju na našoj stranici ne morate se registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako je moguće platiti?

Moguće platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo AmEx, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Iznose iznad 300 kn možete plaćati na maksimalno do 6 rata. Detaljno opisana procedura plaćanja može se naći u našim uvjetima kupnje.

U kojem roku se vrši isporuka?

Isporuka se vrši u roku od 3 - 5 radna dana.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?

Ne. Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu.

Mogu li ukloniti proizvode iz moje košarice za kupnju?

Da, iz košarice za kupnju možete ukloniti bilo koji proizvod koji ne želite, ako vaša narudžba još nije obrađena.

Kako se mogu registrirati?

Registrirati se možete kao novi korisnik tako da izaberete korisničko ime i lozinku te popunite sva potrebna polja o adresi, broju telefona, načinima plaćanja i drugo.