Kategorije proizvoda
Mi smo dio Orbico grupe
Orbico je najveći europski distributer robe široke potrošnje
Početna Blog Njegovan muškarac nova je definicija macho muškarca

Dobra frizura uvijek je u modi!

Datum objave: 05.07.2019.

U odabiru savršenog muškarca žene znaju biti prilično komplicirane. Za neke od njih idealan muškarac je filozofska, umjetnička duša. Nekima su draži sportski, društveni tipovi ili pak zreli i ostvareni intelektualci.

Neke vole romantične, nježne muškarce, a druge slobodne avanturiste koji stalno pomiču vlastite granice.

Ali jedno je svima zajedničko, a to je da sve žene vole uredne, njegovane muškarce koji brinu o svom izgledu. Prošlo je vrijeme kad je prirodan, neobrijan i zapušten muškarac bio sinonim za muževno. U modi su neki drugi tipovi.

Briga o izgledu je imperativ

Karakterne osobine teško se mijenjaju, ali briga o izgledu isključivo je stvar vaše odluke. Nema opravdanja da baš svaki dan ne izgledate uredno i njegovano. Srećom, sve više muškaraca o tome vodi računa.

Briga o izgledu kod modernog muškarca odnosi se na odabir odjeće i obuće, usklađene i prilagođene prigodi za koju se odijeva. Ali to je tek dio dobrog izgleda.

Muškarac koji brine o sebi prvenstveno će voditi računa o tome da je uvijek obrijan ili uredno podšišane brade i uređene kose. Inače ni najusklađenija modna kombinacija neće doći do izražaja.

Brijačnice se vraćaju natrag u modu, ali usluga može biti skupa.

Muškarci ne vole frizerske salone

Frizerski saloni muškarcima nisu omiljena mjesta. Većina ih je složna da prema odlasku na šišanje imaju i veći otpor nego prema odlasku u kupovinu. Uvijek imaju premalo vremena, nije im usput ili baš nema slobodnog termina u vrijeme kada su odlučili svratiti na šišanje.

Sve je više njih kojima je bitno i kakva im je frizura i kako su ošišani pa će se često osjećati frustrirano jer njihova frizura nije ispala identična onoj na fotografiji koju su pokazali frizeru.

Nekad su brijačnice vodile brigu o tome da njihovi klijenti budu kompletno uređeni. Osim kose i brijanja brade, uređivale su se dlačice u ušima, nosu i obrve. Danas se takva usluga rijetko gdje može dobiti, a u pravilu za nju je potrebno izdvojiti poveći iznos.

Multipraktični aparat za šišanje

Idealno rješenje bilo bi kada bi postojao aparat za šišanje koji zadovoljava sve potrebe suvremenog muškarca, ima više nastavaka prilagođenih svim dužinama kose, nastavke za šišanje brade i uređivanje ostalih dlačica na tijelu, zar ne? Ujedno da je jednostavno upravljiv i da ga se može koristiti u kućnoj radinosti.

Zamislite da je briga o izgledu nadohvat ruke, onda kada vama to odgovara, prateći vaš stil i ritam života. Kakve god da su vaše potrebe ili želje, postoji rješenje kojem se možete prepustiti s punim povjerenjem!

Šišanje i podrezivanje - sve s jednim uređajem!

Sinonim za vrhunsku njegu

Wahl šišači omiljeni su u brijačnicama diljem svijeta, ali njihova upotreba seže i izvan salona, oni su pravi must-have, nezamjenjivi alat za oblikovanje i brijanje vaše brade i kose, koji može napraviti veliki utjecaj kada je u pitanju održavanje vašeg izgleda.

Wahl Clipper Corporation je međunarodna vodeća tvrtka u proizvodnji proizvoda za profesionalnu trgovinu salonima za njegu i ljepotu kao i osobnu njegu potrošača.

Kao lider u kategoriji profesionalnih i kućnih stiliziranja, tvrtka njeguje tradiciju inovacija i vrhunske kvalitete, konstantno promišljajući o potrebama suvremenog čovjeka i osmišljavajući proizvode koji će mu olakšati život.

U ponudi ima profesionalne proizvode neupitne kvalitete, a koji su jednostavni za korištenje i cjenovno prihvatljivi.

Profesionalni Wahl šišači jednostavni su za upotrebu.

Ponuda koja zadovoljava sve potrebe

Na vama je da odaberete želite li trimer ili šišač za bradu ili kosu Ili možda aparat koji omogućuje i jedno i drugo? Trimer za dlačice u nosu i ušima, šišač koji će držati urednima dlačice na ostatku tijela. Kabelsko punjenje ili ste više nesputan tip pa vam je draži bežični šišač?

Za zahtjevnije frizure tu su šišači koji omogućuju jednostavno podrezivanje kose pod različitim kutevima. Ako često putujete, odlično rješenje je putni set za podrezivanje dlačica manjih dimenzija i torbicom za praktično i jednostavno spremanje.

No, Wahl šišači nisu rezervirani samo za muškarce. I žene kraće kose mogu je jednostavno održavati pomoću profesionalnih Wahl šišača za kosu. Osim toga, ošišati možete i svog mališana. Olakšanje za mnoge roditelje čijoj dječici odlazak na šišanje predstavlja veliki stres.

A jeste li znali da Wahl u ponudi ima i šišače za kućne ljubimce? Uistinu su mislili na sve, pa čak i one najčupavije članove obitelji.

Wahl ove godine slavi 100 godina!

Od 1919. godine s izumom prvog praktičnog električnog aparata za šišanje kose, Wahl Clipper Corporation je lider u kategoriji profesionalnih i kućnih stiliziranja.

Prije 100 godina WAHL je stvorio novu kategoriju s izumom prvog praktičnog električnog šišača za kosu. U tih 100 godina nastavili su donositi kvalitetu i inovacije u kategorije profesionalnog i kućnog stiliziranja, pravovremeno reagirajući na trendove ali i promjenjive potrebe kupaca.

Ponosni smo što prenosimo tradiciju inovacija i vrhunske kvalitete proizvoda koju je stvorio Leo J. Wahl.

 

Provjerite ponudu Wahl šišača

Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.