Kategorije proizvoda
Mi smo dio Orbico grupe
R1 račun zatražite u obrascu Podaci za dostavu

Korisnička podrška: Pon - Pet od 8 do 16h

01/2352 002; 095/3445 736 ili [email protected]

Početna Blog Koliko često bi dečki trebali šamponirati kosu?

Koliko često bi dečki trebali šamponirati kosu?

Koliko često bi dečki trebali šamponirati kosu?
Datum objave: 12.06.2020.

Kada je riječ o korištenju šampona ili kompletne osobne njege za dečke, jedan mit je posebno popularan. To je mit o učestalosti šamponiranja.

Teorija ide nekako ovako. Kada šamponirate vlasište češće, ono se zapravo prilagođava i pojačava proizvodnju sebuma.

Ispada da tjeme zna gdje je maksimalna granica proizvodnje masnoće pa će raditi brže kada se šamponirate češće. Dakle, manje šamponiranja bi značilo manje sebuma, a češće šamponiranje - više sebuma. 

Istina je da će svakodnevno šamponiranje očistiti vlasište od masnoća i svih prirodnih ulja, a to će dovesti do suhe i oštećene kose.

Ovo je tvrdnja koju možete provjeriti s vašim frizerom već sljedeći put kada ga posjetite. On svakodnevno radi s kosom i najbolje zna sve njene tajne.

Da budemo potpuno jasni, svakodnevno tuširanje je potrebno. Ona, ne tako mirisna područja zahtijevaju svakodnevnu njegu. Malo antiperspiranta ili dezodoransa poslije tuširanja je također preporučljivo, pogotovo za vrućih ljetnih dana. Nakon što isperete tijelo i lice, logičan idući korak bi bio i pranje i šamponiranje kose. Ipak, to nije uvijek dobro. 

Različiti dijelovi tijela zahtijevaju različitu njegu. Može se reći kako će sve ispod vrata biti uvijek čisto ako se tuširate jednom dnevno. Lice je potrebno oprati ujutro i navečer. A kosa i vlasište? Ne vrijedi isto pravilo za sve, ali 2-3 puta tjedno će za većinu biti optimalna brojka. 

Vlasište proizvodi puno više sebuma od drugih dijelova tijela

Na vlasištu se prirodno nalazi više sebuma (masna supstanca koju luče naše lojne žlijezde), od ostatka tijela. Te se masne supstance onda distribuiraju podjednako na svaku vlas kose, održavajući je tako zdravom i mekanom. 

Zdava i pravilno njegovana kosa sjaji na suncu.

Višak sebuma se može ukloniti ispiranjem običnom vodom. To je sasvim u redu. Tako ćete ukloniti višak, a kosi ostaviti dovoljno da zadrži prirodni sjaj i mekoću. U ovom slučaju dovoljno je šamponirati svaki drugi ili treći dan. 

Međutim, ako je vaše vlasište previše masno - trebate koristiti šampon svakodnevno. Ako niste baš sigurni je li vaša kosa previše masna, vjerojatno nije. Svatko tko ima vlasište s previše sebuma to će sigurno vidjeti. Višak sebuma nemoguće je ne primijetiti. 

“Svakodnevno treniram i znojim se” je samo izlika

Svakodnevni trening je izlika i nije potrebno svakodnevno šamponiranje kose. Obična voda će još uvijek biti sasvim dovoljna.

Naravno, ovdje ne mislimo na ostale dijelove tijela, oni i u normalnim uvjetima zahtijevaju svakodnevno pranje, pogotovo za vas fizički aktivne. Osim toga, znoj sadrži sol, a ona će vašoj kosi dati teksturu sličnu onoj kakvu kosa ima nakon zarona u more. Dakle, ispiranje vodom da, svakodnevno šamponiranje, još uvijek ne. 

Kada koristite šampon birajte one koji sadrže sastojke koji su blagi prema vlasištu. Kada perete kosu, isto tako tretirate i vlasište, a to već spada u njegu kože, zato budite posebno brižni. 

Šampon protiv peruti prvi je izbor, a Head & Shoulders je prvak u ovoj kategoriji.
Head & Shoulders šampon za kosu protiv peruti s kokosovim uljem je:

  • pH balansiran
  • s antioksidansima
  • dermatološki testiran

Regenerator možete koristiti svaki dan

Za razliku od šampona, regenerator za kosu možete koristiti svakodnevno. Regenerator za kosu će kosi dati potrebnu dozu hidratizacije i nahraniti je izgubljenim nutrijentima. Šampon će isušiti vlasi i isprati masnoće. 

Duga kosa zahtijeva nešto više briga, a u zadnje vrijeme popularna je "man bun" frizura.

Ako imate nešto dužu kosu, korištenje regeneratora je barem duplo važnije. Isto vrijedi ako je svakodnevno sušite fenom.

Jedina iznimka su dečki s masnim vlasištem. Iz istog razlog zbog kojeg će vam koristiti svakodnevno šamponiranje, regenerator nije dobrodošao. Povećana količina sebuma na vlasište i kosu djeluje kao regenerator i zato vam on nije potreban. 

Konačno, preporučeni raspored njege muške kose

Šamponirajte svaki treći dan, a regenerator koristite svaki dan. 

Regenerator za kosu će pomoći isprati prljavštinu onih dana kada ne koristite šampon, a opet će hidratizirati kosu nakon šampona. To je zaokružena i cjelovita njega o kosi.

Naša završna poruka dečkima? Odaberite raspored njege kose koji odgovara vašem načinu života i vašim željama, kao i karakteristikama vaše kose.

 

Head & Shoulders njega kose

Komentiraj i ocijeni članak

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar/recenziju.
Nema komentara. Budi prvi!
Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
i ostvari besplatnu dostavu na prvu kupovinu!
Newsletter šaljemo dva puta tjedno :)
Dio Orbico grupe
X

Senzacionalno.hr je dio Orbico grupe, najvećeg europskog distributera robe široke potrošnje. Prisutni smo u 20 zemalja, a poznati smo po distribuciji robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.

Principi
X Orbico je jednostavna fleksibilna organizacija, prilagodljiva promjenama. Društveno smo odgovorna tvrtka, kojoj su ljudi najdragocjeniji dio organizacije. Troškovno smo učinkoviti i orijentirani poslovnim rezultatima.
Jedinstvene ponude
X

Provjerite iznimne ponude dostupne samo na Senzacionalno.hr. Upoznajte cijeli asortiman proizvoda po povoljnim cijenama.

Nagrade
X

Senzacionalno.hr lansiran je 2019.g., a od tada pa do danas osvojili smo tri nagrade na Web Retailer Awards za Adriatic regiju.

  • 2020.g. bili smo najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
  • 2022.g. osvojili smo Committee Award (nagradu stručnog žirija)
  • 2023.g. ponovo smo bili najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
Zadovoljstvo kupaca
X

Povjerenje naših kupaca nam je izuzetno važno i tome pridajemo najviše pažnje. Bitno nam je vaše mišljenje. Uvijek smo tu za vas, te brinemo da vam sve obavijesti dođu na vrijeme

Tu smo za vas
X

Svaki radni dan možete nas kontaktirati u vremenu od 8.00 – 16.00 h na brojeve telefona 01/2352 002 i 095/3445 736 ili putem e-maila [email protected]

Prodajemo samo poznate brandove
X

U našem asortimanu nalaze se svjetski poznati brandovi kao što su Ariel, Lenor, Dash, Braun, Oral-B, Barbie, Disney, Fisher-Price, Dr. Oetker, Gillette, Jar, Kellogg's, Old Spice, Pringles, Lavazza, Jacobs, Shell, Autan, Raid, Glade, Duck, te još mnogi drugi.

Prodajemo najbolje brandove
X

Orbico njeguje dugoročne poslovne odnose s mnogim multinacionalnim kompanijama kao što su P&G, Philip Morris, Mattel, Shell, Toshiba, Twistshake, te mnogim drugim. Na taj način osiguravamo dostupnost robnih marki iz njihovog asortimana što većem broju kupaca, što predstavlja značajnu vrijednost na tržištu.

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel