Kategorije proizvoda
Tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 kn
R1 račun zatražite u obrascu Podaci za dostavu

Korisnička podrška: Pon - Pet od 8 do 16h

01/2352 002; 095/3445 736 ili [email protected]

Početna Blog Kako osnažiti imunitet i preduhitriti sezonu prehlada?

Kako osnažiti imunitet i preduhitriti sezonu prehlada?

Datum objave: 25.10.2022.

Hladnija godišnja doba donose divan ugođaj i pregršt lijepih stvari, ali prehlade i viroze sigurno nisu među njima! Kihanje, začepljen nos, povišena temperatura, kašalj i upaljeno grlo vjerojatno nikome nisu na popisu stanja u kojima se žele nalaziti ove jeseni i zime. 

Podložnost prehladama može se smanjiti snažnim imunitetom, kojeg biste mogli steći uz nekoliko savjeta koje vam donosimo u nastavku!

Fizička aktivnost za bolji imunitet

Vježbanje, bavljenje sportom ili bilo koji drugi oblik fizičke aktivnosti ima pozitivan učinak na cijeli organizam, uključujući i imunosni sustav. Optimalno bi bilo u dnevnu rutinu uključiti 30 minuta kretanja, makar i samo lagane šetnje. Fizička aktivnost utječe na brojne procese u tijelu i potencijalna je prevencija mnogim bolestima, a između ostalog doprinosi boljem spavanju i raspoloženju, regulaciji krvnog tlaka te smanjenju stresa

Optimalno vrijeme spavanja

San je iznimno važan jer je to vrijeme koje tijelo koristi za odmor i obnovu energije za naredni period. Uskratite li si dovoljnu količinu sna, to se vrlo brzo može odraziti na brojne funkcije organizma. Neispavanost može dovesti do kognitivnih poteškoća poput nedostatka koncentracije i slabijeg pamćenja te smanjene razine energije i sporijih reakcija, što utječe i na imunosni sustav. Odraslima je preporučeno spavati barem 6 do 8 sati, a djeci još i više, ovisno o dobi. 

Ako imate poteškoća sa spavanjem, pokušajte se držati nekoliko stvari koje bi vam mogle pomoći da brže utonete u san i kvalitetnije spavate. Redovita fizička aktivnost, izbjegavanje kofeina i hrane bogate šećerom u kasne večernje sate, kao i korištenja elektroničkih uređaja prije odlaska na spavanje, samo su neke od sitnih promjena koje bi trebale imati pozitivan učinak. 

 

Izbjegavanje stresnih situacija

Stres, kako mu samo ime kaže, stavlja tijelo pod pritisak, a samim time i naš imunitet. Mada je gotovo nemoguće eliminirati iz života sve stresne situacije, pojedine se ipak mogu izbjeći, a u nekima možete postići barem manji doživljaj stresa. Meditacija, vježbe disanja, bavljenje hobijima te provođenje vremena s obitelji i prijateljima mogu vam pomoći u opuštanju i smirivanju napetosti. 
 
Zdrave navike, kao što su kvalitetan san, pravilna prehrana i redovito kretanje, pridonijeti će dogoročno boljem nošenju sa stresom, ali i snažnijem imunitetu.    
 

Boravak na svježem zraku 

Bez obzira na niže temperature i povremene oborine, u jesen i zimu također valja boraviti u prirodi. To može biti kratka šetnja ili zahtjevnija aktivnost, no bilo bi dobro da dnevno na otvorenom provedete bar pola sata do sat vremena. Kretanjem na svježem zraku odmaknut ćete se od stresnih situacija i opustiti te ostvariti puno benefita za cijeli organizam. 
 

Budete li usput boravili na suncu, imat ćete dodatni pozitivni učinak jer ono potiče proizvodnju vitamina D u tijelu. Za tmurnijih dana ili kad ne uspijete provesti dovoljno vremena vani, razmilite o uzimanju dodataka prehrani s vitaminom D, s obzirom da se radi o esencijalnom nutrijentu. 

Kako prehrana utječe na imunitet? 

Većina imunosnog sustava stvara se u crijevima te je zdrava prehrana koja obiluje hranjivim tvarima ključna u postizanju i održavanju snažnog imuniteta. Konzumiranjem probiotika doprinijet ćete zdravlju crijevne mikroflore, a uz njih pripazite i na unos preporučene količine vitamina, minerala, esencijalnih masnih kiselina i ostalih nutrijenata za optimalno funkcioniranje imunosnog sustava. 
 

Dobro je u prehranu uvrstiti namirnice poput meda i ostalih pčelinjih proizvoda jer u sebi sadrže brojne mikronutrijente koji djeluju protuupalno i antibakterijski. Među njima se posebno ističu proizvodi s propolisom i svježom matičnom mliječi za koje se smatra da imaju snažan utjecaj na imunitet. 

 

Uz male promjene u svakodnevnim navikama možete učiniti puno za obrambeni sustav svog organizma kako bi vam jesen i zima prošle u zdravom i veselom tonu, bez prehlada i viroza! 

 
Komentiraj i ocijeni članak

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar/recenziju.
Nema komentara. Budi prvi!
Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel