Kategorije proizvoda
Mi smo dio Orbico grupe
R1 račun zatražite u obrascu Podaci za dostavu

Korisnička podrška: Pon - Pet od 8 do 16h

01/2352 002; 095/3445 736 ili [email protected]

Početna Blog Fisher-Price dječje igračke

Fisher-Price igračke po izboru vašeg djeteta

Datum objave: 15.11.2019.

Koliko često vam se dogodilo da ste kupili savršenu igračku za svojeg malog anđela, uvjereni da je neće ispuštati iz ruke, a na kraju nije ispala baš toliko savršena. Vaše dijete ju je pogledalo, obradovalo joj se i zaboravilo na nju kroz pet minuta.

Kakvo razočaranje, interaktivna igračka za koju ste bili uvjereni da će, osim zabave, donijeti toliko toga više. Možda je uz nju vaše dijete moglo naučiti slova, možda brojeve ili razviti finu motoriku prstića, a ne gleda je. I ne možete ga na to natjerati.

Odabir dječjih igračaka

Svaki roditelj zna što je najbolje za njegovo dijete. Vrijedi u svim situacijama, osim što se tiče igračaka.

Ponekad biste jednostavno trebali pitati svoje klince što oni žele, ako su dovoljno veliki da to i kažu. Djeca jako dobro znaju što ih veseli i s čime će se najviše igrati.

Ili, jednostavno, prepustite odabir stručnjacima koji najbolje razumiju razvojne potrebe djece sukladno njihovoj dobi, prilagođavaju dječje igračke upravo tim zahtjevima, a rade ih isključivo prema željama vaših mališana.

Dobitna kombinacija, zar ne?

Razvojne potrebe djeteta

Osim interakcije s roditeljima, braćom i sestrama, bakama i djedovima, djeca svijet upoznaju putem igračaka. Naočigled rastu, iz dana u dan, sazrijevaju i trebaju drugačiju stimulaciju da bi se nastavili razvijati u istom ritmu.

Bebe do šest mjeseci upoznaju svijet ležeći, igrajući se omiljenim plišancima i zvečkama, slušajući zvukove glazbenih vrtuljaka i otkrivajući da mogu otpuzati sa svoje podloge za igranje. Djeca te dobi trebaju upravo takve igračke.

Nakon šest mjeseci starosti polako prihvaćaju predmete i mogu ih bacati i loviti. Kakvo veselje! Obožavaju igračkice koje se slažu, poput prstenova kojima grade piramidu ili šarenih kocki koje mogu složiti jednu u drugu.

Nakon godine dana polako postaju male pričalice pa im treba partner u razgovorima.

Psić sveznalica najbolja je igračka za male glavice željne znanja

Zato je dječji svijet osvojio psić sveznalica s kojim učenje nikad ne prestaje i čije srčeko treperi u ritmu s pjesmicama. U stanju je pretvoriti vašu pričalicu u pravog malog istraživača koji poput spužve upija boje, slova ili dijelove tijela.

Do treće ili četvrte godine djeca postaju pravi kreativci koji traže one igračke koje će prihvatiti njihova pravila igre i omogućiti ima da njihova mašta bude vodič u svakodnevnoj zabavi.

Više nego ikada oponašaju odrasle pa žele svoj vlastiti telefon, daljinski upravljač ili tablet koji raste zajedno s njima.

Tada biste djeci trebali omogućiti igračke koje im se prilagođavaju i stalno ih stimuliraju dodatnom razinom znanja koje nude.

Dječje igračke nisu samo zabava

U kojoj god fazi odrastanja bilo vaše dijete, igračke bi trebale biti mnogo više od zabave.

One bi djecu trebale poticati na razvoj, učiti novim stvarima, a da ih djeca shvaćaju isključivo kao zabavu.

To najbolje znaju stručnjaci iz Fisher-Pricea koji razvijaju igračke u skladu sa svim tim zahtjevima, ponajprije slušajući klince i njihove želje.

Kako to znaju? Jednostavno, omogućuje im to poseban proces proizvodnje igračaka koji razlikuje Fisher-Price igračke od svih drugih dječjih igračaka.

Igračka bi trebala biti prilagođena dobi i razvojnim potrebama djeteta

Igračke po izboru djece

Fisher-Price ima svoj vlastiti laboratorij i to ne bilo kakav, magični Laboratorij igre. Iza zabavnog imena stoji vrlo ozbiljan istraživački projekt osmišljen kako bi baš djeca mogla testirati igračke i odabrati koje od njih će ići u proizvodnju, a da djeci pružaju najviše.

Laboratorij igre velika je igraonica u kojoj se jedna grupa djece sastaje dva puta tjedno kroz period od osam tjedana.

Beskrajna zabava, prilikom koje se potiče dječja kreativnost, završava veselim okupljanjem u kojem educirani tim stručnjaka od djece saznaje što misle o pojedinoj igrački i kako je ona na njih utjecala.

I mame imaju pravo glasa

Ne pita se samo djecu. Mišljenje roditelja jednako je važno pa u istraživanju sudjeluju i majke koje sa stručnjacima iz Fisher-Pricea raspravljaju o dojmovima vezano uz pojedine igračke.

Kao da sve to nije dovoljno, Fisher-Price dječje igračke ne staju samo na tome. Dodatni test igračke prolaze u domovima 30-ak obitelji čija se djeca puna tri tjedna zabavljaju s određenom igračkom, a roditelji bilježe svoja zapažanja.

Garancija je to da su igračke koje se proizvedu u Fisher-Price tvornici one koje su izabrala sama djeca uz malu pomoć svojih roditelja.

U odabiru savršenih igračaka sudjeluju mame i djeca

Kvaliteta prije svega

Kakva divna ideja i još bolja realizacija priče o proizvodnji dječjih igračaka.

Ali, vratimo se na početak priče jer uspjeh Fisher-Price igračaka nije došao preko noći. Rezultat je to ulaganja u razvoj vrhunskih proizvoda sada već gotovo 90 godina.

Tvrtka koja je krenula u proizvodnju igračaka bez ikakvog znanja o tome imala je samo dva uvjeta, a to su kvaliteta i sigurnost.

Znate li da kotači na Fisher-Price vozilima moraju prijeći put od 160 km da bi bili pušteni na tržište, a da gumbi i tipke koje male ručice pritišću moraju izdržati barem tisuću pritisaka? Govorni mehanizmi na igračkama pritisnu se 25 tisuća puta kako bi se testirao zvuk, a čak 6 puta više testiraju se elektronički prekidači.

Garancija je to kvalitete i sigurnosti na kojoj tvrtka inzistira i danas.

Ujedno, svaka igračka mora zadovoljiti pet kriterija:

  • mora biti zanimljiva za igru,
  • jedinstvena,
  • čvrsto izrađena,
  • opravdati cijenu i
  • biti poticajna.

Do sada je proizvedeno više od 40 milijuna Fisher-Price prstenova za slaganje

Izbor broj jedan

Prema istraživanjima, svaki roditelj u SAD-u prepoznaje Fisher-Price brend.

Ne čudi, stoga, da je do sad proizvedeno više od 40 milijuna prstenova za slaganje bez kojih je djetinjstvo nezamislivo. Kada bi se svi oni naslagali u visinu, bili bi viši od 30 tisuća Eiffelovih tornjeva.

Uspjeh je to koji ostale tvrtke mogu samo sanjati.

Potraga za savršenim igračkama je završila

Vjerujemo da više nikada nećete vidjeti razočaranje na licu vašeg anđela kada mu poklonite novu igračku. Upravo on i njegovi mali prijatelji su je odabrali za sebe.

Da ne zaboravimo, provjerite nemate li negdje na tavanu sakrivenu prvu ikad prodanu Fisher-Price igračku, Dr. Doodle. U vrijeme proizvodnje, davne 1931. godine, mogla se kupiti za manje od tri dolara. Danas njena tržišna vrijednost skače i preko 81 tisuću dolara.

Cijena koja valorizira kvalitetu i izdržljivost jedinstvenih dječjih igračaka.

 

Provjerite ponudu Fisher-Price igračaka

 

Komentiraj i ocijeni članak

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar/recenziju.
Nema komentara. Budi prvi!
Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
i ostvari besplatnu dostavu na prvu kupovinu!
Newsletter šaljemo dva puta tjedno :)
Dio Orbico grupe
X

Senzacionalno.hr je dio Orbico grupe, najvećeg europskog distributera robe široke potrošnje. Prisutni smo u 20 zemalja, a poznati smo po distribuciji robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.

Principi
X Orbico je jednostavna fleksibilna organizacija, prilagodljiva promjenama. Društveno smo odgovorna tvrtka, kojoj su ljudi najdragocjeniji dio organizacije. Troškovno smo učinkoviti i orijentirani poslovnim rezultatima.
Jedinstvene ponude
X

Provjerite iznimne ponude dostupne samo na Senzacionalno.hr. Upoznajte cijeli asortiman proizvoda po povoljnim cijenama.

Nagrade
X

Senzacionalno.hr lansiran je 2019.g., a od tada pa do danas osvojili smo tri nagrade na Web Retailer Awards za Adriatic regiju.

  • 2020.g. bili smo najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
  • 2022.g. osvojili smo Committee Award (nagradu stručnog žirija)
  • 2023.g. ponovo smo bili najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
Zadovoljstvo kupaca
X

Povjerenje naših kupaca nam je izuzetno važno i tome pridajemo najviše pažnje. Bitno nam je vaše mišljenje. Uvijek smo tu za vas, te brinemo da vam sve obavijesti dođu na vrijeme

Tu smo za vas
X

Svaki radni dan možete nas kontaktirati u vremenu od 8.00 – 16.00 h na brojeve telefona 01/2352 002 i 095/3445 736 ili putem e-maila [email protected]

Prodajemo samo poznate brandove
X

U našem asortimanu nalaze se svjetski poznati brandovi kao što su Ariel, Lenor, Dash, Braun, Oral-B, Barbie, Disney, Fisher-Price, Dr. Oetker, Gillette, Jar, Kellogg's, Old Spice, Pringles, Lavazza, Jacobs, Shell, Autan, Raid, Glade, Duck, te još mnogi drugi.

Prodajemo najbolje brandove
X

Orbico njeguje dugoročne poslovne odnose s mnogim multinacionalnim kompanijama kao što su P&G, Philip Morris, Mattel, Shell, Toshiba, Twistshake, te mnogim drugim. Na taj način osiguravamo dostupnost robnih marki iz njihovog asortimana što većem broju kupaca, što predstavlja značajnu vrijednost na tržištu.

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel