Koliko često vam se dogodilo da ste kupili savršenu igračku za svojeg malog anđela, uvjereni da je neće ispuštati iz ruke, a na kraju nije ispala baš toliko savršena. Vaše dijete ju je pogledalo, obradovalo joj se i zaboravilo na nju kroz pet minuta.
Kakvo razočaranje, interaktivna igračka za koju ste bili uvjereni da će, osim zabave, donijeti toliko toga više. Možda je uz nju vaše dijete moglo naučiti slova, možda brojeve ili razviti finu motoriku prstića, a ne gleda je. I ne možete ga na to natjerati.
Odabir dječjih igračaka
Svaki roditelj zna što je najbolje za njegovo dijete. Vrijedi u svim situacijama, osim što se tiče igračaka.
Ponekad biste jednostavno trebali pitati svoje klince što oni žele, ako su dovoljno veliki da to i kažu. Djeca jako dobro znaju što ih veseli i s čime će se najviše igrati.
Ili, jednostavno, prepustite odabir stručnjacima koji najbolje razumiju razvojne potrebe djece sukladno njihovoj dobi, prilagođavaju dječje igračke upravo tim zahtjevima, a rade ih isključivo prema željama vaših mališana.
Dobitna kombinacija, zar ne?
Razvojne potrebe djeteta
Osim interakcije s roditeljima, braćom i sestrama, bakama i djedovima, djeca svijet upoznaju putem igračaka. Naočigled rastu, iz dana u dan, sazrijevaju i trebaju drugačiju stimulaciju da bi se nastavili razvijati u istom ritmu.
Bebe do šest mjeseci upoznaju svijet ležeći, igrajući se omiljenim plišancima i zvečkama, slušajući zvukove glazbenih vrtuljaka i otkrivajući da mogu otpuzati sa svoje podloge za igranje. Djeca te dobi trebaju upravo takve igračke.
Nakon šest mjeseci starosti polako prihvaćaju predmete i mogu ih bacati i loviti. Kakvo veselje! Obožavaju igračkice koje se slažu, poput prstenova kojima grade piramidu ili šarenih kocki koje mogu složiti jednu u drugu.
Nakon godine dana polako postaju male pričalice pa im treba partner u razgovorima.
Zato je dječji svijet osvojio psić sveznalica s kojim učenje nikad ne prestaje i čije srčeko treperi u ritmu s pjesmicama. U stanju je pretvoriti vašu pričalicu u pravog malog istraživača koji poput spužve upija boje, slova ili dijelove tijela.
Do treće ili četvrte godine djeca postaju pravi kreativci koji traže one igračke koje će prihvatiti njihova pravila igre i omogućiti ima da njihova mašta bude vodič u svakodnevnoj zabavi.
Više nego ikada oponašaju odrasle pa žele svoj vlastiti telefon, daljinski upravljač ili tablet koji raste zajedno s njima.
Tada biste djeci trebali omogućiti igračke koje im se prilagođavaju i stalno ih stimuliraju dodatnom razinom znanja koje nude.
Dječje igračke nisu samo zabava
U kojoj god fazi odrastanja bilo vaše dijete, igračke bi trebale biti mnogo više od zabave.
One bi djecu trebale poticati na razvoj, učiti novim stvarima, a da ih djeca shvaćaju isključivo kao zabavu.
To najbolje znaju stručnjaci iz Fisher-Pricea koji razvijaju igračke u skladu sa svim tim zahtjevima, ponajprije slušajući klince i njihove želje.
Kako to znaju? Jednostavno, omogućuje im to poseban proces proizvodnje igračaka koji razlikuje Fisher-Price igračke od svih drugih dječjih igračaka.
Igračke po izboru djece
Fisher-Price ima svoj vlastiti laboratorij i to ne bilo kakav, magični Laboratorij igre. Iza zabavnog imena stoji vrlo ozbiljan istraživački projekt osmišljen kako bi baš djeca mogla testirati igračke i odabrati koje od njih će ići u proizvodnju, a da djeci pružaju najviše.
Laboratorij igre velika je igraonica u kojoj se jedna grupa djece sastaje dva puta tjedno kroz period od osam tjedana.
Beskrajna zabava, prilikom koje se potiče dječja kreativnost, završava veselim okupljanjem u kojem educirani tim stručnjaka od djece saznaje što misle o pojedinoj igrački i kako je ona na njih utjecala.
I mame imaju pravo glasa
Ne pita se samo djecu. Mišljenje roditelja jednako je važno pa u istraživanju sudjeluju i majke koje sa stručnjacima iz Fisher-Pricea raspravljaju o dojmovima vezano uz pojedine igračke.
Kao da sve to nije dovoljno, Fisher-Price dječje igračke ne staju samo na tome. Dodatni test igračke prolaze u domovima 30-ak obitelji čija se djeca puna tri tjedna zabavljaju s određenom igračkom, a roditelji bilježe svoja zapažanja.
Garancija je to da su igračke koje se proizvedu u Fisher-Price tvornici one koje su izabrala sama djeca uz malu pomoć svojih roditelja.
Kvaliteta prije svega
Kakva divna ideja i još bolja realizacija priče o proizvodnji dječjih igračaka.
Ali, vratimo se na početak priče jer uspjeh Fisher-Price igračaka nije došao preko noći. Rezultat je to ulaganja u razvoj vrhunskih proizvoda sada već gotovo 90 godina.
Tvrtka koja je krenula u proizvodnju igračaka bez ikakvog znanja o tome imala je samo dva uvjeta, a to su kvaliteta i sigurnost.
Znate li da kotači na Fisher-Price vozilima moraju prijeći put od 160 km da bi bili pušteni na tržište, a da gumbi i tipke koje male ručice pritišću moraju izdržati barem tisuću pritisaka? Govorni mehanizmi na igračkama pritisnu se 25 tisuća puta kako bi se testirao zvuk, a čak 6 puta više testiraju se elektronički prekidači.
Garancija je to kvalitete i sigurnosti na kojoj tvrtka inzistira i danas.
Ujedno, svaka igračka mora zadovoljiti pet kriterija:
- mora biti zanimljiva za igru,
- jedinstvena,
- čvrsto izrađena,
- opravdati cijenu i
- biti poticajna.
Izbor broj jedan
Prema istraživanjima, svaki roditelj u SAD-u prepoznaje Fisher-Price brend.
Ne čudi, stoga, da je do sad proizvedeno više od 40 milijuna prstenova za slaganje bez kojih je djetinjstvo nezamislivo. Kada bi se svi oni naslagali u visinu, bili bi viši od 30 tisuća Eiffelovih tornjeva.
Uspjeh je to koji ostale tvrtke mogu samo sanjati.
Potraga za savršenim igračkama je završila
Vjerujemo da više nikada nećete vidjeti razočaranje na licu vašeg anđela kada mu poklonite novu igračku. Upravo on i njegovi mali prijatelji su je odabrali za sebe.
Da ne zaboravimo, provjerite nemate li negdje na tavanu sakrivenu prvu ikad prodanu Fisher-Price igračku, Dr. Doodle. U vrijeme proizvodnje, davne 1931. godine, mogla se kupiti za manje od tri dolara. Danas njena tržišna vrijednost skače i preko 81 tisuću dolara.
Cijena koja valorizira kvalitetu i izdržljivost jedinstvenih dječjih igračaka.
Provjerite ponudu Fisher-Price igračaka