Kategorije proizvoda
Mi smo dio Orbico grupe
R1 račun zatražite u obrascu Podaci za dostavu

Korisnička podrška: Pon - Pet od 8 do 16h

01/2352 002; 095/3445 736 ili [email protected]

Početna Blog Vodič kroz prljavo rublje: kapsule, prašak ili tekući deterdžent

Kako odabrati? Kapsule, prašak ili tekući deterdžent

Koji deterdžent je najbolji za vašu perilicu
Datum objave: 29.01.2021.

Sljedeći put kada se nađete u dijelu trgovine sa sredstvima za pranje rublja ili na podstranici webshopa namijenjenoj baš toj kategoriji znat ćete točno što i zašto tražite. 

 

Svi Ariel detedrženti

 

Koji oblik sredstva za pranje rublja ćete koristiti nije pitanje koje vas drži budnima noći, ali razlike između kapsula, tekućeg ili deterdženta u prašku svakako postoje. 

Osim odgovarajućeg oblika deterdženta za pranje rublja trebate u perilicu ubaciti odgovarajuću količinu rublja, izabrati optimalnu temperaturu vode i program pranja, a sve to skupa može biti i teže nego što ste mislili.

Kako izabrati pravi program i koliko rublja je dovoljno, to su teme koje ćemo obraditi u nekom od idućih tekstova. Sada se želimo posvetiti razlici između gel kapsula, tekućeg i deterdženta u prahu. 

Nastavite skrolati i provjerite koje su prednosti i nedostaci praška, tekućeg deterdženta i njihove najmodernije inačice, one u kapsulama. 

Tekući deterdžent za pranje rublja

Još otkako se tekući deterdžent pojavio na tržištu, tamo negdje sredinom prošlog stoljeća, preuzeo je mjesto najpopularnijeg sredstva za pranje rublja. Jednostavni su za korištenje, dobro se razgrađuju u vodi i dolaze u bezbroj mirišljavih Ariel varijanti. 

Tekući deterdžent je odličan, zapravo, najbolji način za tretiranje mrlja prije samog pranja u perilici. Zbog toga što se radi o tekućini, on će najbolje prodrijeti u tkaninu i ukloniti prljavštinu te masne mrlje. 

Nedostatak tekućeg deterdženta je onaj dio s doziranjem. Iako uglavnom postoje mjerice na čepovima, često deterdžent izlijete direktno u ladicu perilice pa se gnjavite s dosadnim ostacima na odjeći i perilici. Ovo je stvar na koju bi općenito trebali paziti. 

Praškasti deterdžent

Deterdžent u prašku je jeftinija opcija u usporedbi s druge dvije. Isto tako, odličan je za situacije kada nemate najkvalitetniju vodu, pogotovo tamo gdje se radi o nepročišćenoj tvrdoj vodi. 

Prašak za pranje rublja se koristi još od prije nego što su se vaši baka i djed zaljubili.

Konkretno, aditivi koje se nalaze u Ariel prašku za rublje su puno stabilniji. Isto tako praškasti deterdžent pojačat će efekt dodatnih proizvoda koje koristite u borbi s tvrdokornim mrljama od trave ili blata. 

S druge strane, prašak se teško otapa u hladnoj vodi pa takvi programi sigurno nisu njegov forte. Tretiranje mrlja praškom, prije ubacivanja u perilicu, je u redu, ali u takvim situacijima tekući je deterdžent višestruko efikasniji. 

Gel kapsule za pranje rublja

Ako tražite maksimalno praktičnu opciju, kapsule za pranje rublja su na vrhu liste. One su se pojavile 2012. godine i predstavljale su najveću promjenu u svijetu prljavog rublja u zadnjih 50 godina.

Danas su popularnije od praškastog deterdženta, a odmah ispod tekućeg deterdženta. 

Vaša djeca će biti generacija koja će vjerojatno primarno koristiti kapsule. Dok su još djeca, objasnite im što su i kako se pravilno koriste. Kapsule nisu igračke.

Ariel kapsule za pranje rublja jednostavne su za korištenje, u njima se nalazi točno izmjerena količina deterdženta pa s doziranjem nećete imati problema. Isto tako, u cilju očuvanja planeta i manje ambalažnog otpada, također su iznimno praktične. 

Njihov najveći minus je zapravo "plus u cijeni". Svu tu praktičnost, jednostavnost i ostale, neosporne prednosti, trebate i nešto više platiti. Osim toga ne možete ih koristiti za prethodno tretiranje mrlja. 

Nešto ekstra* 

Za kraj, želimo vam skrenuti pažnju na neke pogrešne, ali dobro ukorijenjene mitove o deterdžentima za pranje rublja. 

Možda ste čuli kako mrlje treba čistiti odmah kada se pojave. Isto tako, često ih ribate s prednje strane, odnosno one na kojoj se nalaze. Ako malo bolje razmislite, vidjet ćete da to i nema previše smisla. Kada tako trljate mrlju ona zapravo ulazi dublje u tkaninu i kasnije će je biti teže ukloniti. Pravilno bi bilo dakle iščetkati mrlju sa stražnje strane tkanine, ali tek kada se osuši. 

Neki ljudi vjeruju kako je kombinacija klora (izbjeljivača) i deterdženta dobra za bijelu odjeću. Da su malo bolje pazili na satu kemije, znali bi da izbjeljivač i deterdžent imaju inverzno djelovanje. Izbjeljivač će smanjiti funkcionalnost deterdženta i obrnuto, a rezultat svega će biti samo gubitak vremana i novca. 

Eto ga! Za kraj, razmislite o vrsti rublja koje perete i drugim okolnostima koje utječu na izbor deterdženta, a sada ponovno pročitajte prvu rečenicu. 

Komentiraj i ocijeni članak

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar/recenziju.
Nema komentara. Budi prvi!
Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
i ostvari besplatnu dostavu na prvu kupovinu!
Newsletter šaljemo dva puta tjedno :)
Dio Orbico grupe
X

Senzacionalno.hr je dio Orbico grupe, najvećeg europskog distributera robe široke potrošnje. Prisutni smo u 20 zemalja, a poznati smo po distribuciji robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.

Principi
X Orbico je jednostavna fleksibilna organizacija, prilagodljiva promjenama. Društveno smo odgovorna tvrtka, kojoj su ljudi najdragocjeniji dio organizacije. Troškovno smo učinkoviti i orijentirani poslovnim rezultatima.
Jedinstvene ponude
X

Provjerite iznimne ponude dostupne samo na Senzacionalno.hr. Upoznajte cijeli asortiman proizvoda po povoljnim cijenama.

Nagrade
X

Senzacionalno.hr lansiran je 2019.g., a od tada pa do danas osvojili smo tri nagrade na Web Retailer Awards za Adriatic regiju.

  • 2020.g. bili smo najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
  • 2022.g. osvojili smo Committee Award (nagradu stručnog žirija)
  • 2023.g. ponovo smo bili najbolji web shop u kategoriji Web Shopping Malls
Zadovoljstvo kupaca
X

Povjerenje naših kupaca nam je izuzetno važno i tome pridajemo najviše pažnje. Bitno nam je vaše mišljenje. Uvijek smo tu za vas, te brinemo da vam sve obavijesti dođu na vrijeme

Tu smo za vas
X

Svaki radni dan možete nas kontaktirati u vremenu od 8.00 – 16.00 h na brojeve telefona 01/2352 002 i 095/3445 736 ili putem e-maila [email protected]

Prodajemo samo poznate brandove
X

U našem asortimanu nalaze se svjetski poznati brandovi kao što su Ariel, Lenor, Dash, Braun, Oral-B, Barbie, Disney, Fisher-Price, Dr. Oetker, Gillette, Jar, Kellogg's, Old Spice, Pringles, Lavazza, Jacobs, Shell, Autan, Raid, Glade, Duck, te još mnogi drugi.

Prodajemo najbolje brandove
X

Orbico njeguje dugoročne poslovne odnose s mnogim multinacionalnim kompanijama kao što su P&G, Philip Morris, Mattel, Shell, Toshiba, Twistshake, te mnogim drugim. Na taj način osiguravamo dostupnost robnih marki iz njihovog asortimana što većem broju kupaca, što predstavlja značajnu vrijednost na tržištu.

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel