Kategorije proizvoda
Mi smo dio Orbico grupe
Orbico je najveći europski distributer robe široke potrošnje
Početna Blog Vrijeme je za aktivnosti na svježem zraku!

Top 5 najzabavnijih fizičkih aktivnosti na otvorenom

Datum objave: 05.04.2019.

Budući da je zima već iza nas, dani su duži i topliji, a proljeće podsjeća da je ljeto iza ugla – vrijeme je za pojačano kretanje i duži boravak na svježem zraku.

Tijelo treba dovesti u formu, pokušati izgubiti kilograme nakupljene tijekom zime, a zbog vitamina D treba nam i boravak na suncu.

Zbog toga se najčešće odlučujemo za fizičke aktivnosti u kojima možemo uživati u prirodi! Donosimo 5 najpopularnijih.

Planinarenje

Planinarenje je ciklička aktivnost u kojoj se motoričke akcije ponavljaju jedna za drugom u određenom vremenskom razdoblju. Kod planinarenja mišići za dobivanje energije koriste kisik, stoga spada u aerobne aktivnosti.

Svaka aerobna aktivnost podiže koncentraciju kisika u organizmu i smanjuje vrijeme oporavka od svakodnevnih stresnih situacija ili utječe na brži oporavak lokomotornog sustava kod jačih fizičkih aktivnosti.

Osoba s većim aerobnim kapacitetom ima osjećaj zadovoljstva i puna je energije za obavljanje dnevnih obveza. Razlog više za odlazak na planinarenje je i priroda koja svojim ljepotama i mirom utječe na smirivanje organizma što dodatno opušta živčani aparat i daje osjećaj opuštenosti.

Ovakav pogled razlog je više za odlazak na planinarenje!

Šetnja

Za vrijeme šetnje rade mišići cijeloga tijela te se tako pokreće cirkulacija, jača se srčani sustav i  poboljšava zdravlje kostiju. Učestalo hodanje smanjuje razinu lošega kolesterola i mogućnost pojave dijabetesa, a poboljšava raspoloženje i održava tjelesnu težinu. Šetnjom preko dana dobivamo potrebne doze vitamina D, a to opet pomaže u prevenciji osteoporoze.

Budući da šetnja stvara minimalni pritisak na zglobove i kosti, pogodna je za ljude starije dobi, one koji imaju ozljede i oštećenja, ali i ljude koji se žele polako pokrenuti. Čestim hodanjem možete zategnuti i ojačati mišiće nogu, gluteusa i leđa.

Bicikliranje

Sjedilački način života je siguran put prema pretilosti i lošem stanju kardiovaskularnog sustava. Vožnja bicikla potiče taj sustav na pojačani rad, troše se dodatne kalorije i ubrzava metabolizam koji sjedenjem postaje sve sporiji. Bicikl jača mišiće i tjera pluća na pojačani rad.

Čak i u teretani se uz fitness preporučuje i vožnja bicikla. Dobro je kombinirati trening snage i kardio trening.

Vožnja biciklom pomaže kod oblikovanja tijela, prvenstveno donjeg dijela. Prednost ove aktivnosti je i to što cijelo vrijeme možemo imati bocu s tekućinom pri ruci, što je u toplim proljetnim danima izuzetno važno.

Distancu i tempo trčanja povećavajte postepeno.

Trčanje

Kako bi se što bolje pripremili na ovaj tip treninga, treba obratiti pažnju na prikladnu opremu za trčanje – dovoljno lagane, mekano obložene tenisice i idealne veličine za stopala.

Također je bitna dobra hidriranost prije i za vrijeme trčanja, što sprečava dehidraciju i pregrijavanje organizma. Jako je važno dobro se zagrijati i istegnuti.

Sigurnije je trčati na ravnom i travnatom, zemljanom ili pješčanom terenu nego po betonu, iako iskusnim trkačima odgovara i tvrda podloga. Dobro je prije trčanja obići stazu i upoznati njene moguće zamke.

Mnogi rekreativci počinju trčati kad nisu u formi i ozlijede se jer pretjeraju u kilometraži i brzini. Distancu i brzinu trčanja treba povećavati postepeno, čime se čuvaju mišići i stopala.

Nordijsko hodanje zabavnije je u društvu!

Nordijsko hodanje

Povijest i nastanak nordijskog hodanja vezani su uz nordijsko skijaško trčanje, zbog velike sličnosti u izvedbi pokreta. Nordijski skijaši godinama su ga provodili u svojim ljetnim treninzima kao pogodan oblik koji vjerno simulira i nadopunjuje skijaško trčanje kad nema snijega.

Zbog svojih karakteristika, nordijsko hodanje pogodno je za razvoj snage i izdržljivosti, osobito gornjeg dijela tijela. Uključivanjem velikog broja mišića zbog uporabe štapova, troši se i veća količina energije (od 400 do 450 Kcal po satu aktivnosti).

Osim na funkcionalne sposobnosti, nordijsko hodanje pozitivno djeluje i na sustav za kretanje. Uporabom štapova pri hodu i aktivnim sudjelovanjem ruku i ramena smanjuje se opterećenje na donje ekstremitete, posebice zglobove koljena, kuka i kralježnice. Ta karakteristika važna je osobama koje imaju problem sa zglobovima jer omogućuje više kretanja sa smanjenjem bolova i rizika od ozljeđivanja.

Postoje i tečajevi nordijskog hodanja, pa ako želite društvo, znanje i praksu, pronađite neki u svojoj blizini i krenite.

Korisno je za psihičko i fizičko zdravlje odaberete li bilo koju od ovih aktivnosti (ili sve!). Bit će i zabavnije ako uz kretanje slušate i dobru glazbu ili povedete nekoga sa sobom.

No, morate biti spremni i na upale mišića, razna istegnuća i ostale ozljede, čak i ako ste oprezni. Bilo bi dobro da uz sebe uvijek imate elastični zavoj, steznik i Pernaton gel za masažu.

Pernaton gel za masažu

Ovaj gel poboljšava fleksibilnost, otpornost i čvrstoću kože, stvarajući ugodan osjećaj mekoće i opuštenosti, a može se koristiti i prije i poslije fizičke aktivnosti.

Želimo vam ugodan boravak u prirodi!

Pernaton gel za masažu

Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.