Kategorije proizvoda
Orbico je najveći europski distributer robe široke potrošnje
Mi smo dio Orbico grupe

Korisnička podrška: Pon - Pet od 8 do 16h

01/2352 002; 095/3445 736 ili [email protected]

Početna Blog 3 jednostavne fore za dom bez nagomilane prljave odjeće

3 jednostavne fore za dom bez nagomilane prljave odjeće

Gomila prljavog rublja u kupaonici
Datum objave: 04.02.2022.

Briga o prljavom rublju može biti prava mala gnjavaža ako ga tjednima gomilate u košari. 

Isto tako, posao vam olakšavaju pametno napisane upute na etiketama, različiti programi za pranje prljave odjeće i stvarno nemate razloga gomilati prljavo rublje. 

Sve što trebate je ubaciti kapsulu, tekući ili deterdžent u prahu, odabrati odgovarajući program i to je to. S druge strane, razumljivo je da nekada jednostavno ne stignete sve pa rublje ostane dan ili dva. Svima se događa.

Pranje rublja oduzima vremena, a pogotovo ako je riječ o prljavoj odjeći za cijelu obitelj. 

Kako znate da je na svaki problem najbolje djelovati preventivno, odnosno onemogućiti da do njega uopće dođe, odlučili ste napraviti baš to. 

Pročitat ćete tekst koji bi vam mogao pomoći, možda tu pronađete barem nešto što će vam olakšati. Taj tekst je baš ovaj koji čitate, a ovo su 3 savjeta koja bi vam mogli pomoći, ako ih se stvarno pridržavate. 

#1 Pokušajte uvesti pravilo prvog dodira

Koliko puta ste uzeli majicu ili traperice i pitali se je li ovo čisto? Vjerojatno, kao i većina, imate običaj obući komad odjeće, odlučiti kako ćete ipak odjenuti nešto drugo i onda onaj prvi komad odjeće ostavite negdje na stolicu ili na pod sobe. Zvuči poznato? 

Nakon nekoliko dana, dođete ponovno do tog komada odjeće, ali sada više niste sigurni treba li pranje ili još nikako nije nošen. 

Pravilo prvog dodira kaže da se svaki jednom isprobani komad odjeće odmah vrati na svoje mjesto u ormar. 

  • Ako komad odjeće obučete jednom i mislite da se može ponovno nositi, imajte posebno mjesto za takvu odjeću. 
  • Isto tako, možete koristiti foru s vješalicom. Vješalicu s već nošenom odjećom koju ćete nositi ponovno, okrenite suprotno od ostalih vješalica. Tako ćete znati o kakvoj se odjeći radi. 

#2 Svatko se brine o svom rublju (savjet za obitelji)

Baš svima će koristiti sposobnost samostalnog pranja rublja. Pod samostalno mislimo na odvajanje odjeće, biranje programa i pokretanje perilice. 

Vjerovali ili ne, najbolje vrijeme za početak podučavanja je kada su djeca mala i oponašaju sve što vi radite.

Dijete može samo donijeti odjeću do perilice ili čak raspodijeliti odjeću prema boji.

Kada je dijete u osnovnoj školi, ono bi već moglo naučiti koristiti perilicu ili sušilicu rublja. U školi ili u slobodno vrijeme ionako već koriste pametne telefone i drugu elektroniku, zašto ne bi mogli perilicu? Puno je jednostavnija. Za početak mogu prati ručnike ili posteljinu, jer je njima nešto jednostavnije rukovati, a s vremenom mogu prijeći na zahtjevnije tkanine i ručno uklanjanje mrlja.

Ako pitate nas, baš svaki tinejdžer bi trebao znati oprati rublje, a to je vještina koja će im svakako trebati na fakultetu ili kada odsele iz obiteljskog gnijezda. 

#3 Instalirajte košare za rublje 2.0

Ne mislimo na nikakve računalne programe ili mobilne aplikacije, iako i toga ima i možda vam može pomoći. 

Košare za rublje 2.0 je samo naziv za drugačiji, novi način njihova korištenja. 

Svi želite da stvari budu jednostavne, uključujući i korištenje košara za prljavo rublje. Zar ne?

Prije svega, košare će se vjerojatnije koristiti ako su pri ruci, a to znači da ćete košare postaviti/premjestiti tamo gdje se odjeća oblači i presvlači. 

Nove košare koriste se tako da: 

  • džepovi odjeće koja se unutra nalazi moraju biti prazni
  • svi patenti moraju biti zakopčani
  • svaki komad odjeće mora biti odvojen (nema potkošulje u majici!)
  • ako neki komad odjeće treba posebnu pažnju označi se kvačicom/štipalicom

Ako svaki ukućanin ima svoju košaru za rublje, onda se pridržavate i pravila broj #2 - svatko brine o svom rublju. 

Ako imate djecu, a posebno se ovo odnosi na tinejdžere - uvijek postoje super hitne situacije koje zahtijevaju da se nešto odmah treba prati ili peglati. “Instalirajte” jednu pametnu košaru za rublje u koju ide samo takva odjeća. Isto tako, ako se odjeća ubaci u košaru za hitno pranje obavezno je obavijestiti roditelja ili nekoga tko bi tu odjeću trebao oprati. 

Pravila nisu komplicirana, a ako ih se odlučite pridržavati niti gomilanje prljave odjeće po stanu više neće biti problem. 

Toliko od nas, nadamo se da ste pronašli barem malo inspiracije za rješavanje problema. 

A kada ste već tu, slobodno istražite našu ponudu deterdženata i omekšivača, uvijek su u tijeku super popusti, a kvaliteta je uvijek zagarantirana top brendovima. 

 

Deterdženti za rublje

Omekšivači
 

Komentiraj i ocijeni članak

Vaš email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar/recenziju.
Nema komentara. Budi prvi!
Kategorije proizvoda

Primajte besplatno na email

  • senzacionalne ponude
  • posebne pogodnosti
  • savjeti i novosti iz ponude
  • akcije i popuste
Prijavi se na newsletter
Newsletter šaljemo jednom tjedno, ni mi ne volimo spam :)
Zatvori

Obavezno

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • senzacionalno.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Kako izbrisati već spremljene kolačiće?
Ako koristite osobno računalo i ažurirani preglednik, a želite ukloniti kolačiće koji su već na vašem uređaju, istovremeno pritisnite CTRL, SHIFT i DELETE. Ovdje možete pronaći stranice za podršku za većinu najčešće korištenih preglednika:

  • Internet Explorer
  • Mozilla Firefox
  • Google Chrome
  • Safari
  • Flash cookies

Internetske stranice mogu koristiti widgete za društvene medije koji korisnicima omogućava pristup s internetske stranice Happy Dreams na različitim platformama društvenih medija (npr. Facebook, YouTube, Twitter i LinkedIn). Kako biste bolje razumjeli kako se i koji podaci prikupljaju putem društvenih medija i koje kolačiće koriste treće strane, pogledajte trenutna pravila privatnosti svake od društvenih platformi.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel