Pretraži senzacionalnu web trgovinu
Moja cijela filozofija Barbie lutke bila je da kroz igračku djevojčica može biti sve što želi. Barbie je uvijek predstavljala činjenicu da djevojka ima izbora.
Dok je Ruth bila na odmoru u Europi s obitelji, vidjela je njemačku lutku Bild Lilli (koja nije bila zamišljena kao igračka za djecu) u švicarskoj trgovini, kupila je i donijela kući. Lutka Lilli predstavljala je isti koncept koji je Ruth ranije predložila Mattelovim rukovoditeljima.
Uz pomoć inženjera Jacka Ryana Ruth je preradila dizajn lutke, i nazvala je Barbie, po svojoj kćeri Barbari. Ime je ujedno postalo sinonim za tu modnu lutku.
Puno ima Barbie je Barbara Millicent Roberts. Dobila je ime po kćeri Ruth Handler, Barbari.
Barbie dolazi iz izmišljenog grada Willours, Wisconsin i najraznovrsnija je lutka na tržištu. Rođendan slavi 9.03., na dan kada je bila predstavljena industriji igračaka na sajmu u New Yorku 1959.
Ken se pridružuje Barbie 1961. godine, a ime je dobio po sinu Ruth Handler.
Prva Barbie tamnije puti predstavljena je 1968. godine.
Najprodavanija barbika do danas je Totally Hair, s najdužom kosom ikad na Barbie lutki.
Oscar de la Renta, slavni modni dizajner, 1985. godine dizajnirao je liniju odjeće za Barbie. Glamurozni ton dragulja i metalik odjeća približila je modnu pistu najmlađim ljubiteljima mode. To je bio početak mnogobrojnih modnih suradnji.
Najskuplja barbika prodana je 2010. godine za čak 302.500 $ - Stefano Canturi Barbie. S višim ciljem, kako bi prikupio novac za Zakladu za istraživanje raka dojke, Mattel je uzeo australskog dizajnera nakita Stefana Canturija da izradi posebno izdanje Barbie. Trebalo je 6 mjeseci da se napravi lutka, koja nosi dijamantnu ogrlicu, vrijednu više od 300.000 $.
2014. godine Barbie se uspješno baca u influencerske vode - otvara profil na Instagramu, kojeg prati 1,9 milijuna korisnika, a od 2015. ima i svoj vlog preko kojeg "razgovara" s djevojkama o problemima s kojima se suočavaju kao tinejdžerke.
Pretraži senzacionalnu web trgovinu
Primajte besplatno na email
Senzacionalno.hr je dio Orbico grupe, najvećeg europskog distributera robe široke potrošnje. Prisutni smo u 20 zemalja, a poznati smo po distribuciji robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.
Provjerite iznimne ponude dostupne samo na Senzacionalno.hr. Upoznajte cijeli asortiman proizvoda po povoljnim cijenama.
Senzacionalno.hr lansiran je 2019.g., a od tada pa do danas osvojili smo tri nagrade na Web Retailer Awards za Adriatic regiju.
Povjerenje naših kupaca nam je izuzetno važno i tome pridajemo najviše pažnje. Bitno nam je vaše mišljenje. Uvijek smo tu za vas, te brinemo da vam sve obavijesti dođu na vrijeme
Svaki radni dan možete nas kontaktirati u vremenu od 8.00 – 16.00 h na broj telefona 095/3445 736 ili putem e-maila [email protected]
U našem asortimanu nalaze se svjetski poznati brandovi kao što su Ariel, Lenor, Dash, Braun, Oral-B, Barbie, Disney, Fisher-Price, Dr. Oetker, Gillette, Jar, Kellogg's, Old Spice, Pringles, Lavazza, Jacobs, Shell, Autan, Raid, Glade, Duck, te još mnogi drugi.
Orbico njeguje dugoročne poslovne odnose s mnogim multinacionalnim kompanijama kao što su P&G, Philip Morris, Mattel, Shell, Toshiba, Twistshake, te mnogim drugim. Na taj način osiguravamo dostupnost robnih marki iz njihovog asortimana što većem broju kupaca, što predstavlja značajnu vrijednost na tržištu.